Veljavni od 1. oktobra 2020

Kazalo

Splošne informacije

S spletno trgovino www.darilaslovenije.si upravlja podjetje PAROSA Posredništvo pri prodaji raznovrstnih izdelkov, Jasmina Ivanović s.p., MŠ: 6272797000, DŠ: SI 12115932 (v nadaljevanju: PAROSA), ki je tudi lastnik in nosilec blagovne znamke Darila Slovenije.

Predmetni Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.darilaslovenije.si (v nadaljevanju: Splošni pogoji poslovanja) so sestavljeni v skladu z vsakokrat veljavnimi Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter ostale veljavne zakonodaje (odvisno tudi od narave prodajnega artikla).

Splošni pogoji poslovanja določajo pravila delovanja spletne trgovine www.darilaslovenije.si, pravice in obveznosti uporabnika oz. kupca ter in spletne trgovine oz. prodajalca. 

Kupca zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa – v tem primeru v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi. 

Uporabniki spletne strani

Nakup v spletni trgovini www.darilaslovenije.si je mogoče opraviti na dva načina; kot gost z enkratnim vpisom v spletno trgovino www.darilaslovenije.si prek elektronske pošte, ali kot registrirani član s potrjeno registracijo v spletno trgovino www.darilaslovenije.si. Ob registraciji v spletno trgovino član pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana spletne trgovine www.darilaslovenije.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@darilaslovenije.com. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Artikli, ki so predmet prodajne pogodbe

Nakup v spletni trgovini www.darilaslovenije.si je mogoče opraviti na dva načina; kot gost z enkratnim vpisom v spletno trgovino www.darilaslovenije.si prek elektronske pošte, ali kot registrirani član s potrjeno registracijo v spletno trgovino www.darilaslovenije.si. Ob registraciji v spletno trgovino član pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana spletne trgovine www.darilaslovenije.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@darilaslovenije.com. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Kompleti artiklov

Ob nakupu artikla prek spletne trgovine  www.darilaslovenije.si lahko sistem ponudi še druge artikle, ki skupaj z naročenimi artikli predstavljajo komplet. S takšnim nakupom več artiklov hkrati se lahko prihrani pri ceni, kar je za vsak artikel, ki ga je mogoče dodati, posebej navedeno pri ponudbi tega artikla.

Darilni bon, promocijsko kodo, kodo za popust je možno koristiti tudi pri nakupu kompleta. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: komplet sestavljata 2 artikla, kar pomeni, da lahko istočasno izkoristite le 2 kodi za popust).

Oznake artiklov

V spletni trgovini so navedene informacije o artiklih in njihove fotografije. Vse fotografije artiklov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti artikla, zato služijo zgolj kot informativni prikaz.

Artikel z oznako “Novosti” je na novo dodan artikel v ponudbo PAROSA. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.

Artikel z oznako “Odprodaja” ima še dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.

Artikel z oznako “Trenutno ni na zalogi” trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi niti v centralnem skladišču PAROSA niti pri dobavitelju.

Artikel z oznako “Razprodano” ni več dobavljiv. To tudi pomeni, da artikel ne bo več dobavljiv.

Artikel z oznako “Odlična cena” kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni glede na običajno ceno artikla.

Artikel z oznako “Priporočamo” je zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene in/ali dobrih ocen in mnenj kupcev priporočan s strani PAROSA. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in PAROSA zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.

Artikel z oznako “Zadnji kos” je zadnji kos tega artikla na zalogi v centralnem skladišču PAROSA.

Oznake glede embalaže

Artikli z odprto embalažo so bili prodajalcu PAROSA vrnjeni in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža / artikel, odprta embalaža, itd.) in so namenjeni nadaljnji prodaji. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu). Vrnjene artikle prodajalec PAROSA pregleda in se prepriča, da artikli kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje.

Odprta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Cena in plačilo

Cena

Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. 

Smo davčni zavezanci.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

PAROSA se po najboljših močeh trudi, da so vsi podatki o cenah in artiklih v spletni trgovini www.darilaslovenije.si ažurni in točni. V kolikor se kljub temu zgodi, da je naveden podatek o ceni ali artiklu napačen ali če se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo PAROSA kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Koda za popust / Promocijska koda

Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) pri istem naročilu ni mogoča.

Koda za popust ali Promocijska koda (v nadaljevanju: koda), objavljena v različnih medijih (v oglasnem sporočilu, v spletni trgovini, v el. pošti PAROSA, poslani naročnikom na novičke ali v drugih medijih) prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine www.darilaslovenije.si in je časovno omejena.

V primeru, če kupec kodo izkoristi, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.

Koda je enkratna, kar pomeni, da jo lahko posamezen kupec koristi le enkrat.

Pravila unovčenja kode: Kupec izbere artikle, ki jih želi kupiti in jih doda v košarico. Vrednost naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode. Ko so vsi želeni artikli v košarici, se nakup nadaljuje s klikom na gumb Na blagajno. V tej fazi nakupa se izbere način dostave, navede naslov za dostavo in izbere način plačila. V istem koraku se lahko v polje Darilni bon / Promocijska koda / Koda za popust vpiše koda. Vnos se potrdi s klikom na gumb Uporabi. V primeru istočasnega koriščenja več kod, je te treba v polje vnesti istočasno in jih ločiti z vejico ali presledkom ter nato potrditi s klikom na gumb Uporabi.
Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo. Število kod ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 3 artiklov lahko hkrati uporabite največ 3 različne kode).

Pri vpisu kode, se vrednost kod avtomatično odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Preostali znesek predstavlja znesek, ki ga je potrebno plačati.

Bonus

Pridobitev bonusa za naslednji nakup: Uporabnik lahko v določenih primerih prejme bonus ob nakupu artiklov preko spletne trgovine www.darilaslovenije.si, ki imajo v opisu označeno tudi pridobitev bonusa za naslednji nakup (in njegovo višino).

Bonus za naslednji nakup se izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo bonusa) v roku 14 dni od prevzema naročila, razen v primeru, če je to drugače navedeno. Vsak bonus ima svojo kodo za popust (unikatno serijsko številko), PAROSA pa ga je zavezan upoštevati kot popust za vnaprej določene artikle/kategorijo ali za katerikoli artikel (če je tako določeno), ki je naprodaj v spletni trgovini www.darilaslovenije.si. Ob naročilu artikla z bonusom je lahko podana tudi omejitev unovčenja bonusa za naslednji nakup (glede na vrednost ali vsebino nakupa).

Pravila unovčenja bonusa: V priponki, ki jo uporabnik skupaj z bonus kodo za popust prejme na svoj elektronski naslov, so določeni pogoji uporabe bonusa. Običajno je uporaba bonusa pogojena z nakupom nad določenim zneskom (npr. bonus 10 € za nakup nad 100, za hkratno uporabo več enakih bonusov z omejitvijo (npr. dveh bonusov za nakup nad 100 €), je treba za koriščenje vsakega bonusa ponovno izpolniti pogoj (za koriščenje 2 bonusov za nakup nad 100 €, mora biti izveden nakup vsaj 2 artiklov v skupni vrednosti nad 200 €).

Ob unovčenju pridobljenega bonusa mora biti vrednost naročila enaka ali višja pogojenemu znesku ali, če ni konkretnega pogoja, mora biti vrednost nakupa vsaj 1 € višja od vrednosti bonusa za popust. Bonus se lahko uporabi le v enkratnem znesku in ga ni možno porabiti delno. Veljavnost bonusa je 3 mesece od prejema, razen v primeru, če je to drugače navedeno.

Znotraj posameznega spletnega naročila je mogoče hkrati uporabiti več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se lahko kod bonusa za popust vnese največ toliko, kolikor je v košarici artiklov.

Ostala pravila unovčenja bonusa so smiselno enaka, kot zgoraj navedena pravila unovčenja kode.

Bonus

Spletna trgovina www.darilaslovenije.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun PAROSA po ponudbi/predračunu*,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)**,
  • PayPal
  • z vrednostnim darilnim bonom, ki ga izda PAROSA (zgolj delno plačilo računa).

*Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo v proces obdelave.

**V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
• plačnik (podatki iz računu uporabnika) mora biti ista oseba (fizična ali pravna), kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
• po potrditvi prejema naročila sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila ni možna.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta je treba v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika zahtevo za kreditiranje kartice ali vračilo kupnine podati na info@darilaslovenije.si.

Pri posameznih naročilih si PAROSA pridržuje pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun PAROSA po ponudbi/predračunu.

Pri izbiri plačila po predračunu kupec na svoj el. naslov prejme predračun, na katerem so vsi podatki, potrebni za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic in namen plačila. Pri izbiri plačila po predračunu se naročeno blago plača s splošnim plačilnim nalogom UPN/SEPA. Pri plačilu naj se obvezno navede sklicna številko naročila.

Pri izbiri plačila z gotovino ob prevzemu se blago plača ob prevzemu dostavni službi.

Pogoji in postopek nakupa

Prodajna pogodba

Prodajna pogodba med PAROSA in kupcem (gost ali član) je v spletni trgovini www.darilaslovenije.si sklenjena s trenutkom, ko PAROSA kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). S tem trenutkom so zavezujoče cene in drugi pogoji nakupa.

Kot kupec se šteje oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Prodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena pri PAROSA.

Račun za izveden nakup

PAROSA po dostavi naročenih artiklov, kupljenih v spletni trgovini www.darilaslovenije.si, kupcu pošlje tudi račun, in sicer v PDF formatu na el. naslov kupca. 

Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali za ločeno odpremo znotraj enega naročila.

Na računu so navedeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom, hkrati pa je navedeno obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila ter ob prejemu potrditve naročila na el. naslov. Kasneje podani ugovori glede pravilnosti izdanih računov se ne upoštevajo.

Postopek obveščanja o nakupu

Naročilo v spletni trgovini www.darilaslovenije.si

Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo o sprejemu naročila.

Pri dobavi artiklov, ki niso na zalogi v skladišču prodajalca PAROSA, je PAROSA izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do PAROSA. Prek elektronske pošte PAROSA kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov.

Članu www.darilaslovenije.si so na spletni strani dostopni vsi znani podatki o statusu in vsebini naročila. PAROSA naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. PAROSA lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči PAROSA, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj PAROSA ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko PAROSA naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.

PAROSA ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih PAROSA nima na zalogi v lastnem skladišču.

Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem

PAROSA ali posamezni dobavitelj v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpošlje. Po posebnem dogovoru med prodajalcem in kupcem je mogoče artikel osebno prevzeti tudi na sedežu spletne trgovine.

Kupec je o odpremi artikla oz. o možnosti osebnega prevzema obveščen po elektronski pošti in SMS sporočilu.

PAROSA v elektronski pošti pouči kupca tudi o pravici do odstopa od pogodbe, ga obvesti o tem, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Dostava

Dobavni rok

Podrobne podatke o dobavnem roku posameznega naročenega artikla kupec prejme v el. pošti, s katero je naročilo potrjeno.

Dobavni rok načeloma znaša (odvisno od dostavljavca), 2 do 4 delovne dni od prejema plačila.

V kolikor se pošiljka vrne na naslov prodajalca PAROSA oz. posameznega dobavitelja, mora kupec za ponovno dostavo kontaktirati prodajalca in plačati stroške obeh pošiljanj.

Dostava naročenih artiklov

PAROSA (oz. posamezni dobavitelj) bo organiziral dostavo naročenega blaga v najkrajšem možnem času. Dostavo blaga vrši pogodbeni partner. PAROSA (oz. dobavitelj) si pridržuje pravico, da določa pogodbenega partnerja samostojno.

Dostava se lahko izvede kamorkoli na območju Slovenije.

Če prevzemnika v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje.

Prodajalec PAROSA ima s Pošto Slovenije d.d. sklenjeno pogodbo o dostavi pošiljk. Pošta Slovenije običajno potrebuje do 2 delovna dneva za dostavo pošiljk. V času prazničnih časov se dostava lahko podaljša.

Strošek dostave plača kupec in znaša 4,39€ z DDV.

Poškodbe pri dostavi

Če kupec prejme poškodovan paket, mora nemudoma in brez odlašanja sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi oz. pri osebi, ki je artikel pripeljala. 

Skupaj s pogodbenim partnerjem se bo prodajalec PAROSA potrudil reklamacijo rešiti v najkrajšem možnem času. V kolikor kupec ni uveljavljal škode po navedenem postopku, lahko škodo prijavi v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa tudi na el. naslov info@darilaslovenije.si.

Ob prijavi škode je potrebno zagotoviti tudi fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega artikle, nalepke dostavljavca in natančen opis poškodbe.

Darilni boni

Darilne bone, pod blagovno znamko Darila Slovenije izdane s strani izdajatelja PAROSA, je mogoče v njihovi vrednosti uporabiti na dva načina:
1. Za plačilo blaga ali storitev, navedenih na prvi strani tega bona, do datuma veljavnosti in skladno s pogoji navedenimi na bonu, ali
2. Za nakup blaga spletni prodajalni Darila Slovenije prodajalca PAROSA.

K točki 1 (darilni boni zunanjih izvajalcev):

Storitev iz točke 1 je mogoče koristiti samo s predložitvijo originalnega darilnega bona v roku veljavnosti, ki je naveden na darilnem bonu. Storitev ne vključuje prevoza do ponudnika storitve na darilnem bonu. V primeru, da je vrednost storitev in blaga večja od vrednosti darilnega bona, doplača razliko ponudniku storitev. V primeru, da pa je nakup manjši od vrednosti darilnega bona, ponudnik storitev stranki ne vrača denarja. Stranka lahko v dogovoru z izvajalcem darilni bon koristi za katerokoli drugo storitev v protivrednosti po ceniku izvajalca. V primeru, da je darilni bon ukraden, izgubljen ali uničen, njegov uporabnik ni upravičen do povračila ali kompenzacije v kakršni koli obliki. Pri izvedbi storitve so veljavni le specifični pogoji ponudnika storitve. Izvedbo storitev urejajo pravila, ki veljajo za področje izbranega ponudnika in njegovi lastni splošni pogoji. Predvsem to velja za odpovedi ali spremembo rezervacije. Prejemnik darilnega bona mora sam pri ponudniku preveriti ali obstajajo morebitne omejitve za izvedbo posamezne storitve. V primeru, da ponudnik zavrne izvajanje storitev na podlagi zgoraj navedenih razlogov ali zaradi neupoštevanja pravil oziroma pogodbenih obveznosti, to ne pomeni diskriminacije. Prav tako za to ne nosi nobene odgovornosti PAROSA. PAROSA v nobenem primeru ni odgovoren za popolno ali delno prenehanje poslovanja ponudnika darilnega bona, prav tako ne za popolno ali delno neizvajanje storitev ali spremembo storitev ponudnika po izdaji darilnega bona. Vso odgovornost za tovrstne primere nosi ponudnik storitve. Z nakupom darilnega bona se kupec strinja s splošnimi pogoji uporabe darilnega bona.

PAROSA ni lastnik (izvajalec) storitev ali blaga iz točke 1, zato tudi ni odgovoren za morebitne pravne ali fizične nepravilnosti posamezne storitve ali blaga, kakor tudi ne za drugo škodo, nesreče, nepravilnosti ali pomanjkljivosti, ki lahko nastanejo med uporabo storitev ali blaga. Prav tako ne odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale, ko uporabnik koristi kupljen darilni bon za blago ali storitev pri ponudniku storitev. Za izvedbo storitev in s tem povezanimi morebitnimi pritožbami je v celoti odgovoren ponudnik storitve, ki je tudi lastnik posamezne storitve ali blaga.

V primeru prenehanja poslovanja ponudnika je mogoče konkreten darilni bon uporabiti kot plačilno sredstvo pri nakupu drugih darilnih bonov.

K točki 2 (darilni bon "darilaslovenije")

Darilni bon je mogoče uporabiti kot plačilo pri nakupu blaga ali storitev v spletni prodajalni Darila Slovenije. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino, ne v celoti in niti delno.

Ob uporabi darilnega bona je treba predložiti originalni darilni bon. Fotokopije ali preslikave darilnega bona niso veljavne. Vsak darilni bon je zaščiten s šifrirano unikatno kodo, ki se aktivira ob prodaji darilnega bona. Darilni boni, ki niso bili prodani v prodajalni Darila Slovenije, so neaktivni in neveljavni.

Pravice potrošnika

Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da pri pogodbah, sklenjenih v primeru nakupa v spletni trgovini www.darilaslovenije.si, v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti naslednji dan po dnevu prevzema artiklov.

Svoj odstop od pogodbe potrošnik sporoči na el. naslov prodajalca: info@darilaslovenije.si, pri čemer mora podati nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali ga pošlje na naslov podjetja: PAROSA Jasmina Ivanović s.p. Srednje Gameljne 27C, 1211 LJUBLJANA ŠMARTNO. Vračilo prejetih artiklov prodajalcu PAROSA na navedene lokacije v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Kupec mora blago pripraviti za transport ustrezno, in sicer tako, da uporabi originalno embalažo z vsemi dodatki (stiroporji, kartoni, polnili, spremnimi dokumenti…). Z artikom je treba ravnati gospodarno in pazljivo. Embalažo je potrebno pri razpakiranju / odvijanju artikla odpirati previdno in jo hraniti v nespremenjenem stanju, dokler se kupec v celoti ne prepriča, da je artikel ustrezen. Prav tako je treba hraniti vso spremljajočo dokumentacijo.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ali ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ali ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ali ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe tudi ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru naslednjih pogodb:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih na javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od vrnitve artikla. PAROSA vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če PAROSA zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, pri kateri je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se potrošniku ne vrnejo. Potrošniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta: Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja posamezen artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca. V primeru odstopa od pogodbe si PAROSA pridružuje pravico do odštetja pridobljenega prihranka. Če je prihranek novega izbranega artikla večji od prihranka vrnjenega artikla, se razlika ne vrne, menjava pa poteka po pravilih odstopa od pogodbe za artikle iz kompleta.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa, predloženima s strani PAROSA. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Dajalec garancije je podjetje, ki izda, ponuja ali oglašuje garancijo. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu PAROSA sporoči tudi osebno, o čemer mu PAROSA izda potrdilo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
• vrne plačani znesek.

Za stvarno napako gre, kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov in veljavnega Obligacijskega zakonika.

Navodila za vračilo reklamiranih artiklov v primeru garancije ali stvarne napake

Uveljavljanje garancije ali stvarne napake poteka tako, da se kupec najprej prek el. pošte info@darilaslovenije.si dogovori glede vračila blaga.

Prodajalec PAROSA nato obvesti dostavljavca, da prevzame reklamiran artikel.

Ob vračilu artikla zaradi garancije ali stvarne napake prodajalcu mora kupec priložiti obrazec za vračilo blaga, ki ga lahko natisnete s klikom tukaj. Kupec mora priložiti tudi fotokopijo računa in/ali originalen garancijski list. Reklamirano blago je treba vrniti na naslov prodajalca: PAROSA Jasmina Ivanović s.p., Srednje Gameljne 27C, 1211 LJUBLJANA ŠMARTNO.

Kupec mora blago pripraviti za transport ustrezno, in sicer tako, da uporabi originalno embalažo z vsemi dodatki (stiroporji, kartoni, polnili…). Z artiklom je treba ravnati gospodarno in pazljivo. Embalažo je treba pri razpakiranju / odvijanju artikla odpirati previdno in jo hraniti v nespremenjenem stanju, dokler se kupec v celoti ne prepričani, da je artikel ustrezen. Prav tako je treba hraniti vso spremljajočo dokumentacijo.

Stroške pošiljanja artiklov plača pošiljatelj, torej kupec, sam. Garancijo je mogoče uveljavljati neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.

Za dodatna vprašanja glede vračila blaga, se lahko kupec obrne na el. naslov: info@darilaslovenije.si.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. V kolikor kupec artikla v navedenem roku ne prevzame, se šteje, da je odstopil od pogodbe in nastopijo vse pravne posledice takšnega odstopa od pogodbe.

Ostale pravice potrošnika

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak podrobneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Nakup za pravne osebe

Spletna trgovina www.darilaslovenije.si je namenjena tudi poslovnim uporabnikom oziroma pravnim osebam. Te lahko izbirajo med široko in ugodno ponudbo na spletni strani, v primeru večjih količin, razpisov in drugih posebnih ponudb pa je pravi naslov info@darilaslovenije.si, kjer se jim bo ekipa PAROSA individualno posvetila in jim pripravila prilagojeno ponudbo.

Za nakupe pravnih oseb (za potrebe teh splošnih pogojev se tudi samostojni podjetnik šteje za pravno osebo) prav tako veljajo predmetni Splošni pogoji poslovanja, v kolikor ni v teh pogojih drugače določeno.

Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, s to razliko, da se v prvem koraku izbere opcija račun na podjetje (vnesti je potrebno tudi ID za DDV ter naziv podjetja/pravne osebe).

Pravne osebe lahko dobavljene artikle vrnejo v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

Spletna trgovina www.darilaslovenije.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
• z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV);
• z nakazilom na račun PAROSA po ponudbi/predračunu;
• s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club);
• PayPal.

*Pri posameznih naročilih si PAROSA pridržuje pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun PAROSA po ponudbi/predračunu.

Varovanje osebnih podatkov

PAROSA uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. PAROSA v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Transakcije s kreditnimi karticami se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se v nobenem primeru ne shranjujejo na strežniku prodajalca.

Za varovanje svojih osebnih podatkov je odgovoren tudi sam kupec. Poskrbeti mora za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za protivirusno programsko opremo svojega računalnika oz. druge naprave.

Varovanje osebnih podatkov

PAROSA vseh osebne podatke svojih uporabnikov obdeluje v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in veljavnim Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1). Podrobnejše informacije o obdelavi osebnih podatkov se nahajajo na tej povezavi.

Uporabnik je dolžan prodajalcu PAROSA posredovati svoje resnične in pravilne osebne podatke. Uporabnik s sprejemom teh splošnih pogojev poslovanja potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, resnični in pravilni.

Prodajalec na svojih spletnih straneh v nobenem primeru ne naslavlja otrok. Komunikacija ne bo izkoriščala zaupljivosti, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti otrok. Prodajalec ne bo sprejemal naročil od oseb, za katere bo vedel ali sumil, da je otrok. Prav tako ne bo sprejemal in obdeloval kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.

Oglasna elektronska sporočila

PAROSA pošilja oglasna elektronska sporočila zgolj uporabnikom, ki so se na prejemanje le-teh izrecno in aktivno prijavili oz. upoštevaje določila zgoraj navedene zakonodaje s področja varovanja osebnih podatkov.

Oglasna elektronska sporočila PAROSA vsebujejo naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj PAROSA bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo PAROSA izrecno spoštoval.
• Oglasna sporočila PAROSA bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih napišejo in v spletni trgovini www.darilaslovenije.si objavijo kupci, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in so namenjena skupnosti vseh uporabnikov.

PAROSA omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih PAROSA pregleda. Uporabnik lahko mnenje poda anonimno, s psevdonimom ali pod svojimi resničnimi podatki. PAROSA ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni PAROSA ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu PAROSA dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. PAROSA ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu PAROSA, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na PAROSA.

Piškotki

Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik. Ko se piškotki namestijo na vaš računalnik, o tem niste obveščeni. Glavni namen piškotkov je, da spletni strežniki prepoznajo vaš računalnik in spletni brskalnik, prilagodijo spletno stran ter poskrbijo za enostavnost in hitrost. Piškotki nam omogočijo, da vam prikažemo pravilne informacije, ki jih iščete in vas zanimajo. Z zbiranjem in pomnjenjem informacij o vaših nastavitvah spletnega mesta s pomočjo piškotkov lahko zagotovimo boljšo spletno stran in trženjske izkušnje. Piškotki nam ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki jih zbiramo preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov.

Na spletni strani uporabljamo naslednje piškotke:

Bistvene: Bistveni piškotki so tisti, ki so ključnega pomena za delovanje spletne strani. Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo naše spletno mesto, zato da lahko izboljšamo svoje spletne storitve. Zato uporabljamo orodja za analizo prometa na spletnih straneh.

Funkcionalne: Funkcionalni piškotki nam omogočajo, da razumemo želje obiskovalcev in jim omogočimo boljšo uporabniško izkušnjo. Ti piškotki prav tako omogočajo, da se vam spletna stran prikaže, kot ste si jo sami nastavili.

Piškotkov zunanjih ponudnikov ne nastavlja PAROSA, temveč izbrani partnerji, s katerimi prodajalec sodeluje. Ti piškotki ne zbirajo in ne pošiljajo osebnih podatkov uporabnikov. Nekateri izmed njih omogočajo koristne storitve, kot so na primer spletni vprašalniki. Drugi so morda nastavljeni preko oglaševalskih omrežij, s katerimi sodelujemo, zato da lahko namestijo naš spletni oglas na najprimernejšem mestu. Lahko se zgodi, da boste naše oglase videli na drugih spletnih mestih. Temu pravimo ponovno trženje ali remarketing.

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale.

Nagradne igre

Organizator nagradne igre je prodajalec PAROSA Jasmina Ivanović s.p., Srednje Gameljne 27C, 1211 LJUBLJANA ŠMARTNO. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.

Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varovanje osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Pravno obvestilo

Omejitev odgovornosti

PAROSA se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da PAROSA ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo PAROSA kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

PAROSA ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo uporabniki. PAROSA mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. PAROSA ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

PAROSA ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih PAROSA v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in reševanje sporov

PAROSA spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. PAROSA se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec na prodajalca PAROSA lahko obrne na elektronsko pošto info@darilaslovenije.si.

Morebitna pritožba se pošlje na el. naslov info@darilaslovenije.si. Pritožba se obravnava po zaupnem internem postopku. Prodajalec bo pritožbo in reklamacijo kupca reševal hitro in učinkovito, v smislu rešitve reklamacije v obojestransko zadovoljstvo.

PAROSA se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si PAROSA prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

PAROSA ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

PAROSA, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Prodajalec PAROSA si pridržuje pravico, da kadarkoli, brez predhodnega obvestila, spremeni splošne pogoje poslovanja.